pátek 1. října 2010

Odečty tukoměrů

Po hodně dlouhé době mě chytla měřicí nálada, tak jsem se jala hledat prostředky, jak zjistit své míry a ono nebylo čím! Teda nějaká měřidla doma máme, ale krejčovskej metr prostě nikde. Prsa ani břicho do pravýho úhlu nemám, takže to co, jsem našla, je mi vyvítekčemu. Ale protože jsem dnes za ze mě měřiče, tak si to tady prostě založím a napíšu aspoň hmotnostní jednotku, která je ovlivněna a) dvěma přežráním z předchozích dvou dnů b) tím, že jsem to dostala. Tož tak. Jinak vytahuju kolty zpod pasu: 1. zapojila jsem se do společnýho hubnutí a mám trochu trému a červenám se, že přiznávám svou váhu před ostatníma a připadám si trochu jako v odvykacím kurzu pro alkoholiky, kdy jdu s kůží na trh. 2. hledám doktora, co si se mnou bude chtít povídat, jak jsem cáklá. Tož a to je pro dnešek vše. Jo a ta váha: Jmenuju se Zoe a vážím 84,3 kg.


2 komentáře:

  1. Vítám tě mezi společně hubnoucíma, snad to pro tebe bude dobrá motivace:-) Jí si minule dala za cíl zhubnout 20 kilo a realita byla úplně jiná, trochu to zabolelo...jo, chybama se člověk učí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se těším na povídání, je skvělý, že jsi to překonala. Někomu odborník třeba nepomůže, ale byla by škoda to nezkusit kvůli tomu, že se člověk stydí...

    OdpovědětVymazat