neděle 27. února 2011

Počítám

Tak už tři týdny zarytě počítám. Mám za sebou kontrolu a za dva týdny 1,2 kg tuku dole. Takže bílkoviny a příjem 5 800 kJ na mě zdá se fungují. Ale neraduju se předčasně, víme, jak to bývá. Každopádně se cítím mnohem líp, mám víc energie, a přestože v práci mám zase totální nasazení, zvládám to docela v klidu.

S bílkovinama jsem teda byla docela na štíru. Cítila jsem se strašně přejezeně, nepřirozeně a prostě mi to množství nesedělo, takže mám teď zkusit 80-85 gramů. To už se dá.

Hlad nemám vůbec, jím jen proto, že to mám naplánovaný a vím, že musím po třech hodinách. Ale to bude asi spíš souviset s adrenalinem v práci než s vyváženou stravou. I když na té samozřejmě taky něco bude. Taky se snažím aspoň dvě hodiny týdně nějak pohybovat, zatím rotoped a power jóga.

No jinak žádné poznatky nemám:) Ráda bych sem do budoucna házela nějaké recepty s propočítanými hodnotami. Pro inspiraci vám i proto, abych furt nemusela chodit všude s diářem oblepeným papírkama s rozepsanými jídly. Jen bych potřebovala víc času no. Snažím se si pěkně žít a užívat a když mi nenarušuje volný čas práce, tak už se mi u počítače vysedávat nechce. Tak uvidím, co spáchám.

5 komentářů:

  1. Zoi, a co takhle novej článek, co? :-) chybí to! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když počítám, jím dobře. Když ne, jím jak prase.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zoe, můžeš prosím juknout na email ;) je to akutní, děkuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, to jsi mě pobavila :-D No netýkalo se to tvého mejlu, ale toho našeho společného mejlu a organizačních záležitostí ;-) ale to už je teď dááááávno pasé, takže se nic neděje :-)

    OdpovědětVymazat