úterý 7. prosince 2010

Předvánoční masakr a vánoční závazek

Nechci psát o tom, jak nestíhám a nemám čas. Ale frekvence mých záznamů jest toho důkazem. Nesnáším prosinec, v práci je to neuvěřitelnej blázinec, přesčasů hora, energie dochází a do toho bych si jako měla užívat předvánoční atmosféru, kterou sice miluju, ale v tomhle zápřahu nepřichází v úvahu.

Pozitivní ale je, že se držím a nepřežírám se. Chodím pozdě domů, večeřím v práci a doma jsem večer tak unavená, že nemám sílu myslet na nějaký další jídlo. Kvůli práci jsem zrušila i svý "hubnoucí sezení" u doktorky, takže ani nemám představu o výsledcích kalorimetrickýho vyšetření, ale prostě vydržím do ledna.

Taky jsem letos nechtěla píct, vloni jsem totiž nadšeně po nocích ze zbytku posledních sil napekla a protože to bylo strašně dobrý a bylo toho hodně, tak co jsem nerozdala, jsem samozřejmě ujídala. Výsledek: 3 kila za Vánoce nahoře. Letos jsem proto chtěla alespoň odsud omezit nebezpečí, jenže jsem vyměkla a něco málo přesto vytvořila. Nicméně mám v sobě velké odhodlání a závazek, který chci stůj co stůj splnit, a že já nejsem moc hecovací typ, tak teď se fakt hecuju, že nechci za Vánoce přibrat. Takže ni deko!

2 komentáře:

  1. To je mi líto, že máš tolik práce...před Vánocema všichno nestíhají, místo, aby bylo trochu volna před svátkama, v práci bejvá blázinec, aby se všechno stihlo do novýho roku...kór když člověk pracuje někde, kde jsou Vánoce důležitým aspektem výdělku (př. zásilková firma). Jsi šikovná, že jsi ještě napekla, já si nedokážu představit, že bych měla péct a ještě se učit. Tvůj závazek si beru taky k srdci, opravdu bych ráda nepřibrala, abych nemusela shazovat ještě další kila...Měj se pěkně a snad si aspoň na Štědrej den oddychneš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zoinko, jak se džíš, máš hodně práce? Písni zase někdy zprávičku :-)

    OdpovědětVymazat